2013. szeptember 17., kedd

Második felvonás...

A bűnös város

Valahol ott tartottam, hogy elindultunk a bűnök városába, ahova is 9 körül értünk be. Gyors parkoló keresés és irány egy kaszinó. Először csak kajálni mentünk, aztán próbáltuk felfedezni a várost, ami elég nagy falatnak bizonyult. Én konkrétan zombi-üzemmódban mozogtam, de sikerült lekapni az egyik „szökőkút-táncot”, aztán keringtünk jobbra-balra, mint a mérgezett egerek. Meg kell mondjam ide sem elég 1-2 nap, jó sok izgalmas dolgot ki tudtak találni az itteniek, de hát amennyit lehetett, annyit belesűrítettünk.


Az este kezdett hisztizésbe torkollani a kialvatlanság, fáradtság miatt, így tettem egy villámgyors foglalást az egyik hotelben,méghozzá a Luxorban. Volt már 1 óra, mire élőben is becsekkoltunk, és akkor látom, hogy a szobakártyán a JABBAWOCKEEZ virít! Mi ez ha nem jel? Szóval gyors kérdezősködés után kiderült, hogy épp a Luxorban tanyáznak és adnak elő napi szinten. Így hát ezt isteni jelnek véve próbálkoztam másnap jegyet szerezni. Hozzáteszem a Grand Canyonozás utáni fürdő felbecsülhetetlen értékű, veri a Master Card által nyújtott lehetőségeket, és még egy Luxoros szappant is el tudtam csenni :D


A nagy alvást követően először is a hotel büféjében kezdtünk, ami szintén all you can eat és hát húúúú de sok minden van, a kínai kajától a mexikóin át a cheese cake-ig minden megtalálható. Kaja-kóma állt be nem is sokkal később… Viszont ez pont arra volt jó, hogy agyilag totál kikapcsoltan ismét elbaszhassak egy kis pénzt az egyik kedvenc boltomban :D Miután eléggé a nullához kezdtem konvergálni pénzügyileg, elhagytuk a süllyedő hajót és elindultunk a hotel felé. Közben online csekkoltam a Jabbawockeez-jegyeket és sikeresen meg is rendeltem kettőt. Odamentünk a jegyeshez, azt mondta, hogy még nem érkezett be a kérelem, jöjjünk vissza később. Ez volt másfél órával az előadás előtt, már éreztem, hogy gáz lesz :D
Átvedlés, arcrajzolás után visszatértünk fél órával a dolgok előtt, és még mindig semmi. Na akkor kezdődött a harc a vegas.com-mal, továbbá a kis jegykezelő sráccal. Vegas elküldte a dolgokat, kisgyerek meg nem kapott semmit. 7 óra előtt 3 perccel kaptuk meg a jegyeket, de azért volt egy pár kellemetlen pillanat, amikor tényleg tudod, hogy kifizetted és nem éppen 2 dollárt a jegyért, és nem mehetsz be?! Tuti vérfürdőt rendeztem volna, ha nem jutok be.
Így viszont pont időben érkeztünk és kezdődött a másfél órás őrület. Aki nem ismerné a csapatot, annak egy kis bemutató: a maszkos emberkék jó mozgáskultúrával.
Volt itt minden, leginkább a Harlem shake-n lepődtem meg, no meg a Gangnam style-on. Itt sajnos fotó nem készülhetett, de a show után lőttem pár lesifotót :) És amúgy a végén lekerültek a maszkok… Talán most láttam őket először maszk nélkül… Egytől egyig ázsiaiak, fekák és talán 1 fehér volt… Durvaaaaaaaa O.o



A nagy showra való tekintettel benéztünk még egy buffet-es dologra az este és csak ezután elindultunk ismételten egy nagy sétára, de most a kaszinókat vettük irányba. Jól lejártam a lábamat, aztán végülis beültem játszani, pont nullára jöttem ki :D De legalább nem mínuszban hagytam el a várost :P



Szombaton délelőtt el is hagytuk a várost és következett egy 6 órás laza utazás az Angyalok városába…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése